Όσοι μπορείτε, δώστε 2 λεπτά από το χρόνο σας και προωθήστε το ιστολόγιο. Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο.

Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2008

Ρίχνει τις τιμές χονδρικής στο γάλα η ΔΩΔΩΝΗ

Πηγή: ΠΑΣΕΓΕΣ

Σε μείωση των τιμών χονδρικής στο φρέσκο γάλα ΔΩΔΩΝΗ κατά 4% ανακοίνωσε ότι προχωρά το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας από την Πέμπτη 5 Ιουνίου. Η εταιρεία αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως η μείωση γίνεται προς όφελος του καταναλωτή και θα πρέπει να περάσει στο σύνολό της στις τελικές λιανικές τιμές.

Η ΔΩΔΩΝΗ διαβεβαιώνει, παράλληλα, τους συνεργάτες παραγωγούς ότι αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το κόστος της σχετικής απόφασης και ως εκ τούτου δεν πρόκειται να επηρεάσει τις τιμές παραγωγού.

Σχόλιο: Σχετικά με τα γαλακτοκομικά, ειδικά το γιαούρτη θα έπρεπε να είναι πολύ φθηνότερο από ότι είναι. Ενώ παλαιότερα έτρωγα 1 γιαούρτι την ημέρα, το σταμάτησα σχεδόν τελείως εδώ και 1 χρόνο. Κοντεύω να κόψω και το γάλα. Όχι γιατί δεν μου φτάνουν τα λεφτά, αλλά γιατί θεωρώ κοροϊδία να δίνω 1 σχεδόν χιλιάρικο για ένα γιαουρτάκι των 500ml ή των 750ml. ή 600 δραχμές για 1 λίτρο γάλα...

4 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Δεν μπορω αλλες πλασματικες μειωσεις στις τιμες των προίοντων...
Εγω εξακολουθω και αγοραζω το γαλα...1,60euro....

Βασίλειος Περαντζάκης είπε...

Αγόρασε τότε Αγνό. 90 λεπτά στα Supermarket και στο φούρνο. Η απλά κόψε το μέχρι να το φτηνύνουν. Εγώ σταμάτησα να αγοράζω πάντως γιαούρτη από συγκεκριμένες μάρκες. Έχουν πάει τα 750ml στα 2.18. Παίρνω μόνο 2λιτρο γύρω στα 2 ευρώ.

Demelene είπε...

Μια παρατήρηση. Το ΑΓΝΟ δεν έχει 90 λεπτά.
Έχει 99 στους φούρνους και στον Βερόπουλο 95 νομίζω.Σε άλλη αλυσίδα ΣουπερΜαρκετ δεν το έχει βρει. Έχω πάει Σκλαβενίτη και Αλφα-Βήτα. Νομίζω αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος ούτε ο Γαλαξίας και Μαρινόπουλος έχει αλλά μπορεί να είχαν έλλειψη εκείνη την μέρα

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ΑΓΝΟ έχει 1 ευρώ πρακτικά και όχι 90 λεπτά. Θα έπρεπε να έχει 50 λεπτά και όχι μόνο αυτό. Αλλά και πάλι για μένα η ΑΓΝΟ είναι η εταιρία μπροστά στις άλλες γύφτισες.

Σαμόθραξ είπε...

Φίλε Βασίλη ,πιστεύω οτι μαζί με την άρνηση να αγοράζουμε συγκεκριμένα προϊόντα ,ένα άλλο καλό μέσο είναι, να διαφημίζουμε τα φτηνά και καλά προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά .Με τιμές ,φωτογραφίες και συγκρίσεις.Το να πλήττει ο καταναλωτής τον ακριβό είναι ένα όπλο.Οταν επιβραβεύει και τον φτηνό όμως ταυτόχρονα, τα όπλα γίνονται δύο.Δες για παράδειγμα την ιστορία με το αλάτι.

http://sarstafylas.blogspot.com/2008/05/blog-post_28.html