Όσοι μπορείτε, δώστε 2 λεπτά από το χρόνο σας και προωθήστε το ιστολόγιο. Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο.

Παρασκευή, Μαΐου 16, 2008

Πως πιέζουμε καλύτερα;

Χθες ήταν η παγκόσμια μέρα καταναλωτή και σύμφωνα με τις οργανώσεις καταναλωτών ήταν η μέρα όπου μποϊκοτάραμε την αγορά. Αν και τέτοιες κινήσεις έχουν την συμβολική τους σημασία, πιστεύω εν' τέλει ότι αποβαίνουν άκαρπες.

Γιατί; Μα γιατί οι τρέχουσες ανάγκες δεν σταματούν. Αν δεν πάρω σήμερα που έχουμε το μποϊκοτάζ κάτι που το χρειάζομαι, θα το πάρω είτε την προηγούμενη, είτε την επόμενη. Οπότε οι εταιρίες που ανεβάζουν τις τιμές δεν χάνουν τίποτα.

Πιστεύω ότι ο μόνος τρόπος να πιέσουμε πραγματικά είναι να πλήξουμε το εισόδημα των εταιριών αυτών. Και ο μόνος τρόπος να γίνει είναι με συντονισμένο μποϊκοτάζ συγκεκριμένων "στόχων".

Εδώ μπαίνει και το θέμα της ενημέρωσης. Μπορούμε; Ή σαν ιδέα μας φαίνεται καλή, αλλά όταν πρέπει να κάνουμε και κάτι βαριόμαστε; Αν λοιπόν δεν βαριόμαστε, ενημερώστε όσους μπορείτε για το ιστολόγιο αυτό με αναρτήσεις σε δικές σας σελίδες, με email ή στόμα σε στόμα. Να οργανωθούμε βρε παιδιά...

2 σχόλια:

john anast είπε...

Καλή αρχή. Λοιπόν καταγγελία
ΚΤΕΛ Λάρισας μέχρι χθες αποστολή μικροδέματος 3.5€, ΑΠό σήμερα, 4.5€ αλυξηση 28.5%, τη στιγμή που επίσημα το ΚΤΕΛ ανακοινώνει αύξηση 5% στα εισιτήρια

Βασίλειος Περαντζάκης είπε...

Κλειστό επάγγελμα φίλε μου... κλειστό.